niedziela, 4 sierpnia 2013

Ta historia

Tytuł: Dramione Wciąż Cię Kocham
Adres: www.dramione-wziaz-cie-kocham.blogspot.com
Autorka: Devonne
Tekst na belce: Tyle czasu minęło, a ja wciąż cię kocham.
Tekst w nagłówku: And I still love you.
Parring: Dramione
Czas i miejsce akcji: Czasy dorosłych bohaterów. Mugolski i magiczny Londyn. Dolina Godryka. Inne kraje Europy. Główni bohaterowie mają po dwadzieścia dwa lata. Gdy akcja się rozwinie, możliwe, że wiek postaci też się zmieni.
Data powstania bloga: 4 sierpnia 2013 r.
Piosenka przewodnia: Nickelback - I'd Come For You
Wideo przewodnie: draco+hermione | I'm always all for you.
( http://www.youtube.com/watch?v=ZDm_waDn3gw )

Dlaczego postanowiłam napisać to opowiadanie?
Czytałam kilka historii, w których Hermiona urodziła dziecko Dracona, a on o tym nie wiedział. Zdaję sobie sprawę z tego, iż stworzenie opowiadania, zawierającego ten wątek może być nudne, ale mam ciekawy pomysł. Mam ogromną nadzieję, że ta historia będzie oryginalna i się Wam spodoba. Jest to moje pierwsze opowiadanie gatunku Dramione, więc mam nadzieję, że nie zawiodę.


4 komentarze:

  1. Zaraz, zaraz... nick na youtubie jest Twój ? NiightAnGeel ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :c A powiem szczerze, że chciałabym umieć tworzyć takie filmiki :)

      Usuń
    2. Ja też ! Uwielbiam jej filmiki a jeszcze bardziej JoannyAlwaysAnd4evy... ona tak zarąbiście tworzy <3 Uwielbiam je, są moimi faworytkami :D
      Szkoda, że to nie ty, już myślałam, że znalazłam autorkę tych świetnych filmików :).

      Usuń
    3. Chętnie obejrzę jej "dzieła" :) Niestety, jeżeli chodzi o tworzenie filmików, chciałbym się nauczyć obsługiwać Sony Vegasa, ale nie mam na to czasu... W tym programie wychodzą naprawdę wspaniałe widea. Oczywiście, gdy ktoś umie je robić ;)

      Usuń