czwartek, 29 maja 2014

Wyjaśnienia.

Chciałabym Was bardzo przeprosić za tak długą nieobecność.
W żadnym wypadku nie kończę z pisaniem, ponieważ jest to zajęcie, które kocham.
Myślałam, że po testach gimnazjalnych dadzą nam spokój, ale się przeliczyłam.
Nauka jest dla mnie niezwykle ważna, jak i blogsfera, która stała się nieodłączną częścią mojego życia. Nadal czytam opowiadania, tylko nie miałam czasu komentować rozdziałów, co w najbliższym czasie nadrobię.

Wciąż Cię Kocham jest moją pierwszą historią Dramione, nad którą muszę jeszcze popracować, by nie wyszła tandetna, nudna lub bez sensu. Nie chcę zawieszać WCK, chociaż od kilku miesięcy może tak na to wyglądać. Powiedzmy, że robię przerwę, by móc poprowadzić to opowiadanie jak najlepiej.
Odpisałam w kwietniu pewnej osobie na asku, że notka pojawi się w konkretnym dniu, ale nawaliłam. Wolę nic nie obiecywać, ponieważ rożnie bywa. Rozdziału, jak nie było, tak nie ma.

Nie porzucę tego bloga, tylko za jakiś czas wrócę do niego, by uczynić go lepszym, niż jest teraz.
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję i będziecie gotowi na wieści o nowej historii.

Chcę zacząć nowe Dramione, którego tematyka i rodzaj będzie o wiele ambitniejszy, tym samym mój styl o wiele dojrzalszy. Dziwnie to zabrzmi, ale od lutego bardzo dużo przeżyłam i nauczyłam się z pewnych sytuacji.

Nie zawiodę Was, jeżeli w ogóle ktoś tutaj jeszcze zagląda.

Ze skruchą i gorącymi uściskami,
Devonne.

10 komentarzy:

  1. Ufff...
    Całe szczęście.
    Już się bałam, że nas porzucisz.
    Cieszę sie, że nie kończysz z pisaniem.
    Będę czekać.
    Pozdrawiam
    Hermione Granger

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagladam tu co kilka dni, trzymaj sie! :* powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć zaczęłam przygodę z WCK niedawno, wciągnęłaś mnie. Rozumiem Cię, i mam nadzieję, że przerwa nie będzie za długa i niedługo pochwalisz się nowym Dramione.
    Pozdrawiam, Oleńka
    ---
    www.listowy-romans-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałam się, że to już koniec :) To jeden z lepszych blogów o tematyce Dramione jakie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście, że nie porzucasz tego opowiadania, będę czekać z niecierpliwością na nowe rozdziały ;))
    Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej będziesz tu nadal?????? Tęskno mi do twojego opowiadania.
    Nininka

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego przestałaś pisać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy jest szansa, że coś jeszcze napiszesz? Proszę Cię, ja muszę wiedzieć jak ta historia się zakończy. Czy Draco okaże się arystokratycznym dupkiem i poślubi Astoria czy może jednak pozwoli wydawać się z rodzinnych tradycji i odważy się być szczęśliwym z Hermioną?...
    Mia

    OdpowiedzUsuń